Friday, July 04, 2008

Hello!!!!...by:Alexei Martins!!!!

Hello everybody!!!How are ya????Hope everything is OK with you awesome bloggers!!!
Well...I'm back!!! that's nice, for me :)
I hope to continue learning and doing my art, and if you want to share your art with me, or teach me something, be free to send me an email.
OK, stop talking...let me show you art!!hah
.....







Aya from Parasite Eve, remember me that Playstation era 1997 or 1998...ohhh...good memories!!












Architecture sketch












I'll post more!!!!I will
and oh!!!I'm learning Japanese!

8 comments:

Anonymous said...

yay!
Alexei is back.
Hope you had a good rest

Japanese? Cool.

Alexei Martins said...

Goobeetsablog: Oh!!!Hello my friend!!nice to see you!!yeah I'm back!:)Thank you very very much!!!
Yeah, Japanese, is very cool, I'm feeling like a child, being literate again...hah

PraeterLegem said...

Então foi aqui que te vi dizer que tava fazendo japonês. Hah!!

P.S.: É o Sérgio pra caso ainda não tenha adivinhado.
P.S.ONE: Quanto à ilustrações, bons tempos... velhos tempos...

P.S.2: Teus originais aidna tão aqui em casa, pra caso você os queira de volta. Guardei eles com todo o cuidado (não espere muito disso hatatata)

Joseph Lee said...

Great sketches! More please!

Alexei Martins said...

PraeterLegem:então...acho q foi aqui!!!
P.S.:sim, eu sei q é vc!!!hah!!

P.S.ONE: muito obrigado!!é isso!!!

P.S.2: Sim...eu sei disso também...
então não faremos projeto algum???:(

P.S.3: Metal Gear 4!!!!!!

BANZAI!!!!

Alexei Martins said...

Joseph Lee: WOW!!!Thank you sooo much!!!it's a pleasure!!!

PraeterLegem said...

Sobre os projetos, então, eu tava pensando sobre aquela história que você tinha visualizado, aquela de fantasmas. Não tive nenhuma "visage", mas se você quiser discutir suas inspirações tamos aí. Como eu disse, não sou lá muito bom pra pensar em roteiro dos outros, mas ser ruim não quer dizer que eu não consiga, ahahaha.

P.S.3: Snake? SNAKE!?! SNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKE!!!!!!

PraeterLegem said...

P.S.WII: Ah sim, qualquer coisa, sinta-se a vontade pra postar no blog que te convidei lá. Eu fiz ele restrito aos autores exatamente pra que as informações não vazem, kekekeke.
Qualquer problema você sabe onde eu moro. Ja ne!